Met die Backoffice Scan kijken we kritisch naar de huidige administratie en in hoeverre die de juiste informatie biedt om controle op uw backoffice te behouden in het Zorgprestatiemodel. Bijvoorbeeld: om te kunnen bepalen hoeveel uren u in de nieuwe systematiek moet registreren, moet uw huidige registratie wel op orde zijn. Dit soort informatie over de staat van uw backoffice controleren we aan de hand van een uitgebreide vragenlijst over thema’s als inkoop, verantwoording, financiën, inrichting administratie en ECD. Wij leggen de huidige situatie naast de te verwachten uitdagingen, geven de bevindingen overzichtelijk weer en geven u op basis daarvan een advies.
Om een beeld te krijgen van of die backofficescan voor u van toegevoegde waarde is, hebben we een korte vragenlijst opgesteld, met daarin enkele representatieve vragen uit de Backoffice Scan. Als u deze invult, plannen wij een vrijblijvend gesprek van een uur in om de resultaten met u door te nemen. Wij vragen u dan wel om uw contactgegevens bij ons achter te laten.
Hoe werkt het?
- Via deze link komt u bij een formulier waarin we u 7 vragen stellen.
- Een van onze adviseurs, gespecialiseerd in het Zorgprestatiemodel, verwerkt deze gegevens, uiteraard binnen de regels van de AVG.
- Hij of zij plant een afspraak in van een uur om de resultaten te bespreken
- Na dat uur heeft u een eerste heel voorzichtige beeld van of uw huidige backoffice is voorbereid op het Zorgprestatiemodel en wat u eventueel kan doen om die voorbereiding te verbeteren.
- U kunt vervolgens ook de volledige backoffice scan bij ons afnemen.